2.6.09

el que necessites és prendre el sol i l'aire

Finalment ha acabat un mes terrible... M'he donat el permís d'autocompassió fins el dia de hui.

Catarsi de dol.

Vaig lleugera i amb les coses clares. I reprenent els compromisos.
I afegint - ne de nous...
Així que estic disposada a entendre el prototipus i l'evolució de la llengua. Em compromet a fer més reduccions d' Oporto. Parlaré millor el portugués perquè m'agrada el portugués. Si, ja sé que l'anglès és la llengua planetària .I ?
No em farà vergonya dir que sóc addicta a les revistes de moda i que mire webs de dissenyadors impossibles.
I malgrat tenir una edat, agafaré la drecera que jo vull, no el camí imposat.
Tot això i més he aprés en el mes de maig.

2 comentaris:

Laura Santacruz ha dit...

i et tractaràs de Senyora!

aigua ha dit...

si més no, ho intente.